Returnare produse

Consumatorul poate solicita returnarea produselor in urmatoarele situatii:

• Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site. Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Emars Energie Solara SRL

• Produse ce au fost livrate gresit. Livrarea altor produse decat cele solicitate trebuie semnalata imediat, iar Consumatorul va refuza receptia. Consumatorul poate solicita returnarea acestuia pentru inlocuire, iar daca produsul nu mai este pe stoc, poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de SC. Emars Energie Solara SRL

• Renuntarea la cumparare

Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv,in termen de 14 zile de la primirea produsului sau,in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului, conform OUG34/2014.

Pentru analizarea solicitarii de retur/inlocuire, clientul se va adresa in scris la adresa de e-mail emars_dan@yahoo.com urmand a primi un raspuns in  3 zile lucratoare.

In cazul solicitarii unui alt produs se va achita diferenta de pret, daca produsul este mai scump. In situatia in care clientul opteaza pentru un produs mai ieftin, clientul va primi diferenta, conform modalitatilor de returnare mentionate in OUG34/2014 SC. Emars Energie Solara SRL va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Clientul a returnat produsul cumparat initial, daca acesta indeplineste conditiile de returnare conform OUG34/2014. Rambursarea contravalorii produsului ori, dupa caz, inlocuirea acestuia, se va face in cel mult 14 de zile, conform OUG34/2014.

•Returnarea banilor ori, dupa caz, inlocuirea produselor, nu se poate efectua in urmatoarele cazuri:

- In cazul in care produsele au un sigiliu specific categoriei, daca acesta a fost desfacut. Desigilarea acestuia duce automat la pierderea garantiei, conform conditiilor mentionate de producator in certificatul de garantie, cat si la imposibilitatea de a fi returnat conform OUG34/2014..

- In cazul produselor pentru care la livrare se efectueaza proba;

-In cazul produselor confectionate dupa specificatiile clientului sau personalizate in mod clar;

-In cazul produselor sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igienta si care au fost desigilate de consumator;

•Starea produselor achizitionate trebuie sa fie la fel in momentul receptiei :

- ambalajul original al produsului

- accesoriile complete

- consumabile originale sigilate

- documentele aferente achizitiei (instructiuni de utilizare, certificat de garantie, documente fiscale)

- in momentul receptionarii produsului de la client, daca se constata ca produsul nu mai prezinta aceleasi caracterisitici ca in momentul achizitionarii : estetic, functional sau consumabile sigilate, conform OUG34/2014, nu se poate inlocui produsul.

Aceste dispozitii se aplica conform OUG34/2014, in cazul achizitionarii de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanta.

Nota: In orice situatie de returnare a produselor, acestea trebuie sa fie in aceeasi stare, in ambalajul si cutia originala, cu etichetele intacte si impreuna cu toate documentele care l-au insotit (factura, certificate de garantie etc.).